Menu

Nasze działania

E-stypendysta: platforma edukacyjno informacyjna
Pożyczka Unijna Pożyczka Inwestycyjna z Premią PIzP
Zwązek Stowarzyszeń Kraina Drwęcy i Pasłeki
Rzetelna Firma
Program Regionalny
RSU KSU

Wykorzystaj twórczy potencjał pracowników z Akademią Menadżera Innowacji

Szanowni Państwo,

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości kieruje do Państwa uprzejmą prośbę o przekazanie przedsiębiorcom współpracującym z Państwa instytucją zaproszenia do udziału w pilotażowej edycji nowatorskiego programu Akademia Menadżera Innowacji.

 

Akademia Menadżera Innowacji  (AMI) to autorski program doradczo-szkoleniowy, skoncentrowany na nabyciu przez firmę i jej menadżerów kluczowych kompetencji niezbędnych do rozwoju i wdrażania innowacji. AMI to szansa na nowoczesność i wzrost rentowności firmy. Oferujemy pakiet ukierunkowanych działań, których rezultatem będą m.in. poprawa efektywności pracy oraz wzmocnienie przewagi konkurencyjnej na rynku.

 

Oferta AMI, którą Państwu prezentujemy składać się będzie z części szkoleniowej i doradczej. Etap szkoleniowy realizowany będzie w formule cyklicznych zjazdów, w ramach, których zostaną przeprowadzone wykłady i blok uzupełniających je warsztatów (łącznie około 70 godzin). Etap doradztwa (w wymiarze 170 godzin) będzie wdrażany równolegle do części szkoleniowej, bezpośrednio w firmie biorącej udział w projekcie. Rezultatem udziału przedsiębiorstwa w AMI w odniesieniu do jego pracowników będzie wyposażenie ich w kompetencje niezbędne do zarządzania procesem innowacyjnym, w tym do generowania nowych i do wdrażania opracowanych wcześniej innowacji. Przedsiębiorstwo otrzyma Plan Wdrożenia Zmiany, stworzony przez pracowników uczestniczących w AMI we współpracy z dedykowanym doradcą.

 

Zakres merytoryczny Akademii Menadżera Innowacji będzie obejmować sześć głównych obszarów tematycznych opartych na narzędziu diagnostycznym Innovation Health Check służącym do badania poziomu innowacyjności firmy, tj.:

 

  1. Kultura innowacyjności
  2. Zrozumienie biznesu
  3. Strategia
  4. Struktura organizacyjna
  5. Potencjał i zasoby
  6. Procesy

 

Edycja pilotażowa AMI w części szkoleniowej to łącznie dziewięć 2-dniowych zjazdów (w piątek i sobotę) realizowanych od marca do października 2019 r., w części doradczej praca w firmie z udziałem doradcy realizowana będzie pomiędzy poszczególnymi zjazdami.

 

Prowadzącymi zajęcia oraz warsztaty będą wybitni praktycy – eksperci, reprezentujący najwyższy poziom dydaktyczny w każdym z wymienionych obszarów tematycznych. Wykład otwarcia oraz zamknięcie programu poprowadzi uznany międzynarodowy autorytet w dziedzinie innowacji. Do zespołu AMI dołączyli m.in. prof. Michał Jasieński (WSB-NLU), Beata Cichocka-Tylman (PwC), Monika Dymacz-Kaczmarczyk (Exprofesso). Program merytoryczny dopełniają warsztaty z 3 metodyk:

1)       Business Model Canvas – poprowadzi Agnieszka Lewandowska (EY);

2)       Design Thinking – poprowadzi Agnieszka Szóstek (UXPlus);

3)       Open Innovation – poprowadzi Sergiusz Sawin (The Heart Warsaw).

 

AMI to szansa na zaplanowanie rozwoju firmy z wykorzystaniem innowacji w celu powiększania zysków. To pierwszy autorski program doradczo-szkoleniowy w Polsce, współfinansowany ze środków unijnych w wysokości do 80% dla małych i średnich przedsiębiorstw, i do 50 % w przypadku przedsiębiorstw dużych.

 

Każda z uczestniczących w programie firm deleguje do procesu doradczo-szkoleniowego trzech pracowników, którzy mają realny wpływ na decyzje podejmowane w przedsiębiorstwie. Wysokość wkładu własnego z tytułu udziału trzech osób delegowanych z firmy wynosi ok. 19 200 zł netto dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ok. 48 000 zł netto w przypadku dużych.

 

Podmioty zainteresowane udziałem w Akademii Menadżera Innowacji, prosimy o kontakt mailowy: aminnowacji@parp.gov.pl lub telefoniczny 22 432 85 63.

Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej AMI pod adresem https://www.parp.gov.pl/component/grants/grants/akademia-menadzera-innowacji

 

Liczba miejsc jest ograniczona! Rekrutacja trwa do 31 stycznia br.

Formularz rekrutacyjny jest bardzo prosty.

 

Ulotka informacyjna

 

 

 

 

Zobacz również

STYPENDIUM „RÓWNE SZANSE” – RUSZYŁA KOLEJNA EDYCJA

STYPENDIUM „RÓWNE SZANSE” – RUSZYŁA KOLEJNA EDYCJA

17 maja, 2019

Fundacja Rozwoju Regionu Łukta ogłasza kolejną edycję Funduszu Stypendialnego „Równe Szanse”. Z Funduszu mogą skorzystać uczniowie szkół średnich  i uczelni wyższych. Zachęcamy do udziału młodzież …

więcej
02.05.2019 R. – BIURO FUNDACJI I WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU NIECZYNNE

02.05.2019 R. – BIURO FUNDACJI I WYPOŻYCZALNIA SPRZĘTU NIECZYNNE

26 kwietnia, 2019

Uprzejmie informujemy, iż dnia 2 maja br. (czwartek) biuro Fundacji w Łukcie i wypożyczalnia sprzętu będą nieczynne. Za utrudnienia przepraszamy.

więcej
WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH

WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH

18 kwietnia, 2019

Z okazji Świąt Wielkanocnych życzymy naszym Klientom i Partnerom Biznesowym, aby ten wyjątkowy czas był pełen wiary, nadziei i miłości, a spotkania w gronie najbliższych …

więcej
ZMIANA GODZIN PRACY

ZMIANA GODZIN PRACY

18 kwietnia, 2019

Uprzejmie informujemy, iż dnia 19.04. br. biuro Fundacji w Łukcie i Punkty Informacyjne w Ostródzie i Iławie będą czynne wyłącznie do godz. 12. Za utrudnienia przepraszamy.

więcej

Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji